18/6

just idag är jag stark just idag mår jag bra 
 
 

idag var jag med syster när hon klippte o färgade håret. sen hade vi en mysig lunch på latte 
efter lunchen skulle hon till arbetsförmedlingen så jag åkte ut till stallet och solade o mumsade jordgubbar :)
Elin kom även hon ut till stallet så vi mockade o grejjade sen red vi ut på våra pollar, mysigt,
 
Igår var vi och kollade på en ny häst transport , vi bestämde oss för en cheval liberte gt2 confort jätte bra tyckte vi, 
men idag ringde försäljaren och sa att den vi hade tittat på var såld och nästa leverans på de var inte förens sista veckan i september, men vi kunde få köpa en liknande fast med aluminium istället för plyfa (lite hållbarare lite bättre) så vi la till lite pengar så fick vi cheval liberten gt2 aluline för ett riktigt bra pris !
Jag känner mig riktigt nöjd över det iallafall.
 
jag har inte mått så jätte bra senaste tiden så mitt skrivande kom inte riktigt igång...
 
nästa vecka börjar jag jobba heltid och gör det i 10 veckor. inte så lockande.. men det ger lite bättre lön än deltid iallafall..
 
sen o höst att jag mycket planerat, september åker jag och kalle till korfu i en vecka
sen har vi pratat om att åka till österriket i oktober, jag kalle och syster med respektive
och i november så har jag mamma och tim planer på att åka till london,
 
så kanske värt att jobba i sommar för att få hitta på allt roligt i höst !
 
på torsdag så kommer jag mamma och elin att ta en liten tripp till stockholm och shoppa ! ska bli trevligt :)
 
/ IMS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

idamariasandell.blogg.se

Hej mitt namn är Ida Maria Sandell 20 år blev jag i februari. Startade bloggen för att jag känner att jag har ett stort behov av att skriva av mig. Jag kommer skriva om lite allt möjligt som händer i mitt liv. Bland annat om hästarna jobb familj och vänner.

RSS 2.0