Livet blir bättre

Jag måste verkligen säga att livet blir bättre , kom hem från Grekland i lördags natt , var jätte skönt att få komma bort o bara ta det lugnt ! Jag fick så många uppenbarelser när jag var där , så imorse ringde jag till mitt ena jobb o sa upp mig , o det kändes så skönt efter , nu kan jag fokusera på mitt andra jobb o verkligen ge 100% där ! 
Jag kan även lägga mer energi på hästarna o mina vänner o min familj ,

Älskling skrev sms imorse också att han blir anställd på gkn ! Super bra , så nu går vi mot ljusare tider älskling ❤ 

Har även planer på att köpa lägenhet , så vet ni nån får ni jätte gärna säga till :) 

Kraaaam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

idamariasandell.blogg.se

Hej mitt namn är Ida Maria Sandell 20 år blev jag i februari. Startade bloggen för att jag känner att jag har ett stort behov av att skriva av mig. Jag kommer skriva om lite allt möjligt som händer i mitt liv. Bland annat om hästarna jobb familj och vänner.

RSS 2.0