livet

jag älskar mitt liv ,, men just nu är inte allt som det ska .. jag och min syster vi förlorade våran pappa i maj, och hela sommaren har vi försökt tagit oss upp ur den gropen vi grävde ner oss i då. för bara en vecka kändes det som vi stog där och kikade över kanten och tänkte snart uppe , allt kommer lösa sig, huset är snart sålt vi slipper alla praktiska saker och vi kan försöka återgå till det normala igen, då kom den andra smällen...

det blev inbrott i huset, saker för närmare 80 000 .. då tänkte vi det löser sig, det finns försäkringar,, men jag har inte hittat nån försäkring..
det kändes verkligen som attvi blev ner sparkade i den där jävla gropen igen , och nu är det bara att börja klättra igen.

och som grädde på moset så kastrerade vi ena hästen igår, och självklart blev det komplikationer.
jag tänker bara jaha och vad fan kommer här näst ?!

när ska vi kunna få läka ?
när ska vi kunna få sörja?
när ska vi kunna återgå till det "normala" ?


jag vet verkligen inte om jag hade klarat av allt det här , om det inte hade vart för min mamma ,syster, Kalle, Pelle, Christian , Farbror Anders ,Anncharlotte och alla mina älskade vänner !

Tack alla som ställt upp för mig och Elin i sommar.. Det har bevisat vilka de verkliga vännerna är !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

idamariasandell.blogg.se

Hej mitt namn är Ida Maria Sandell 20 år blev jag i februari. Startade bloggen för att jag känner att jag har ett stort behov av att skriva av mig. Jag kommer skriva om lite allt möjligt som händer i mitt liv. Bland annat om hästarna jobb familj och vänner.

RSS 2.0