Hästar

Nu har jag haft Twist i 1,5 år ungefär , vi har haft motgångar och olika åsikter om mycket och det har vi fortfarande , men idag kändes det fan som jag fick tillbaka för allt slit , hon var magisk att rida ! Helt otrolig :) älskade lilla häst <3 

Och Ture våran ena tvååring som vi kastrerade i torsdags fick åka in på Strömsholm , han står kvar där fortfarande och väntas bli kvar där tills på onsdag ... Stackars lilla vän , men det är skönt att ha honom där under bevakning.. 

Twist<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

idamariasandell.blogg.se

Hej mitt namn är Ida Maria Sandell 20 år blev jag i februari. Startade bloggen för att jag känner att jag har ett stort behov av att skriva av mig. Jag kommer skriva om lite allt möjligt som händer i mitt liv. Bland annat om hästarna jobb familj och vänner.

RSS 2.0