4/6 2013

Idag... har det inte vart en speciellt rolig dag.. Begravning för min pappa som blev 51 år Ung ! 
han somnade bara in i sömnen den 8/5 vi vet ännu inte vad det var som hände.. 
 
begravningen var iallafall jätte vacker !
efter begravnigen gick den närmaste släkten hem till mig och fikade och pratade,
 
 
sen för att få något roligare att tänka på så åkte jag mamma och min syster ner till häst butiken här i stan och kikade lite, men hittade inget som lockade för tillfälllet så jag och mamma åkte vidare till en blomster affär och köpte tomat plantor till mig. 
 
Sen åkte vi ut till stallet och tog en mysig uteritt på våra pållar.
 
nu... har jag en ensam kväll hemma då min sambo är på jobbet,
jag har ätit thaimat och snart ska jag nog åka med syster till stallet och ge dem kvällsmat.
 
 
 
vid sånna här tillfällen är jag så glad att jag har hästarna så att jag har något annat att tänka på, de har hjälpt så mycket !
 
/IMS
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

idamariasandell.blogg.se

Hej mitt namn är Ida Maria Sandell 20 år blev jag i februari. Startade bloggen för att jag känner att jag har ett stort behov av att skriva av mig. Jag kommer skriva om lite allt möjligt som händer i mitt liv. Bland annat om hästarna jobb familj och vänner.

RSS 2.0